"Εσείς γιατί δεν κάνετε -50% ...όπως πολλές άλλες εταιρίες ;;;"
Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια η οικονομική κατάσταση ζορίζει όλο και περισσότερο όλους μας. Το κόστος ενέργειας , βασικών αγαθών , καυσίμων και γενικά το κόστος διαβίωσης διαρκώς ανεβαίνει. Αυτή η κατάσταση λοιπόν έχει επηρεάσει σημαντικά και το δικό μας κλάδο της παραγωγής και εμπορίας. Από τη μία το ασταμάτητο ράλι τιμών στις πρώτες ύλες , από την άλλη τα αυξημένα κόστη μεταφοράς , το σχεδόν διπλασιασμένο κόστος του ρεύματος , είναι συνθήκες που αποτυπώνονται στις αυξημένες τιμές των προϊόντων και εμπορευμάτων μας. Σε περιόδους χαμηλής κινητικότητας ως γνωστόν , οι εταιρίες ψάχνουν τρόπους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού. Ένας από αυτούς είναι και οι εκπτώσεις. Ως αναφορά το κατά πόσο αυτές είναι πραγματικές ή όχι , δεν θα το απαντήσω άμεσα αλλά έμμεσα και ελπίζω να γίνει κατανοητό. Τη στιγμή που όλα γύρο μας ακριβαίνουν και ένα προϊόν σε περίοδο εκπτώσεων ή μη , προσφέρεται -50%, -60% & -70% ... για μένα σημαίνει ότι : Ήταν υπερτιμημένο για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και τώρα προσφέρεται κοντά στην τιμή κόστους για ενίσχυση της ρευστότητας μιας εταιρίας. Η αρχική του τιμή είναι πλασματική και απλά χρησιμοποιείται για εντυπωσιασμό του καταναλωτή δημιουργώντας την ψευδή αίσθηση της "ευκαιρίας απόκτησης" Αποτελεί προϊόν μόδας που εάν δεν πουληθεί σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο θα μείνει στοκ λόγο εποχικότητας ή άλλων παραγόντων. Είναι προϊόν κατώτερης ποιότητας , συνήθως εισαγόμενο από χώρες με πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής και πολύ χαμηλότερη αρχική τιμή από την αναγραφόμενη. Αποτελεί προϊόν που δεν είναι αντάξιο των βασικών προδιαγραφών και στοχεύει στην ευκαιριακή πώληση και εξαπάτηση του υποψήφιου αγοραστή. Το μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας του είναι προστιθέμενη αξία διαφήμισης & branding και ακόμα και σε τόσο υψηλή έκπτωση αποφέρει κέρδη στην εταιρία που το προσφέρει. Στην ερώτηση των περισσότερων περί εκπτώσεων 50% & άνω , απαντάμε πως στην εταιρία μας τα προϊόντα κοστολογούνται βάση των πρώτων υλών και του κόστους παραγωγής και στοχεύουμε στην καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής . Σε εμάς δεν υπάρχει το περιθώριο για ακραίες εκπτώσεις γιατί η αξία του προϊόντος είναι στο ίδιο το προϊόν και όχι σε διαφήμιση , brand κλπ. Με εκτίμηση Ιωαννίδης Μάνος